SAVE THE BALTIC

Water for Life Our goal is to save the Baltic Sea and its tributaries. By partnering with you, we see opportunities to get our message (or a partnership with you would give us the opportunity to get our message) and to make people aware of life beneath the surface. Thanks to this you could make an active choice to support biodiversity and living water.

Gruff bidrar till save the baltic


Jag började göra mina Gruff havsöringdrag för 15 år sedan. Jag började för eget bruk men lyckliga omständigheter gjorde att jag fick beställningar av både guider och butiker när det visade sig att betena verkligen levererade fina öringar. Jag älskar mitt Östersjön och mina fiskevatten så jag vill göra ett bidrag med mina beten.

Jag skänker 4 st av mina handgjorda gäddbeten och 9 av mina handgjorda havsöringdrag vilka kommer att säljas på Tradera.

Vill ni veta mer om dem så finns det lite bilder mm på Gruffdraget på Facebook

Jag kommer att finnas i montern hos Save the baltic på sportfiskemässan så kom gärna förbi och prata se vad som händer där

Kjell Bohlin //Gruff

Till aktionen:http://www.tradera.com/item/340356/252384583/kjell-bohlin-skanker-en-gava-for-ostersjon

http://www.tradera.com/item/340355/252384449/kjell-bohlin-skanker-beten-till-save-the-baltic-salmons-aktion-

DSC_0512DSC_0513DSC_0515

 

Thank you for your comment! :-)

Information

This entry was posted on februari 23, 2016 by in Sponsorer, Uncategorized.
